16 koppar kaffe




Nu är jag tillbaka tröttare än vanligt . Brukar klaga på att jag är trött men idag är det gamla rekordet slaget med flera mil... Har lyckats druckit 16 koppar kaffe, det är ungeför vad jag dricker på sammanlagt 2-3 år i normala fall ... Har även lyckats somna när jag skulle äta mat - och allt det hände under tiden jag jobbade - så det kanske inte är så bra ! Men vafan jag hade sagt till för flera månader sedan att jag skulle vara ledig söndag, måndag och tisdag men det hade ju dom så klart glömt bort så jag fick jobba idag ändå och då får dom skylla sig själva ...

men nu ska jag lägga in lite bilder på datan från digitalkameran - från kryssningen, lägger upp dom senare eller i morgon !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Körbärsbilden har legat där hela tiden om du hade öppnat dina ögon hade du sett den.

2008-05-14 @ 12:09:24

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback