27 par strumpor




mående: bättre kan det inte bli !! Ledig, fri för göra precis vad jag.. Vara vaken hur länge jag vill... eller det får jag väl annars med men nu kan jag vara det utan att behöva känna stress (eller nått!!) för att jag ska vakna tidigt i morgon... Sova hur länge jag vill :)

Var in på marknaden i morse med mamma och köpte 27 par strumpor, två burkar senap (inte för att jag vet vad jag ska ha senapen till, men den är grymt god) och lite godis - marknadsnougat mums !!!

Nu sitter jag ute och väntar på att Axa ska ringa men hon har tydligen glömt bort mig eller så har dom bara inte kommit hem äön - vem vet ??

men nu ska jag lägga jobbarträjan i klorin - hörs !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan :)
hoppas din dag varit bra ;)?
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 22:30:37

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback