allt och inget






sur jag blir, trodde att jag kollat på alla avsnitt (dom som har visats) av Top model, men tydligen inte . För Hetaher har tydligen åkt ut och det har jag missat -SUR!!! Men det kan jag ju ändå inte göra något åt - så det är väl bara att le och vara glad ändå ...

...Men det går inte eftersom att min rygg har gått av (känns som det).. Fast tur i oturen så gör det bara ont när jag sitter . men då fick jag ju ett annat problem när jag står upp/går - då gör vänster höft ont istället - jag är såå bra på att klaga... Borde få medalj för det . Men jag är inte hyprokondriker (äsch, vet inte hur det stavas - eller heter heller egentligen, men en sånn person som klagar och tror/säger att den har alla sjukdomar och fel man kan ha fast han/hon inte har det) eftersom att jag har ont på riktigt .

Men i morgon är det sista dagen jag jobbar, är ledig ända fram till på tisdag sen (jobbar på tisdag).. Så får passa på att göra 2 000 000 (miljoner!!) grejer i helgen - och ja det ska jag . Eller i alla fall en (haha) jag ska på kryssning med Camilla, Mandy och Evelina :) grymt roligt ska det bli !!!

men det är inte förän på söndag - så jag hinner göra mycket innan det - packa t.ex. som jag har en tendens att ta typ 4-5 dagar på mig att göra :) haha får väl skriva en lista eller nått !! Men ska köpa nya strumpor imorgon i alla fall - det är planerat . Sen får jag lön i morgon med :)

Får bara hoppas att alla mina "onda ting" försvinner bara så är lyckan fulländad .

Men nu ska jag fortsätta att kolla på top model även fast min favorit åkt ut - heather...

Hörs !!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback