alltid när man är portad från omvärlden










Allting händer när man jobbar och inte träffar "folket" som man får höra allting ut av . Tur att det finns telefoner så man håller sig lite uppdaterad i alla fall :)

Har pratar med Mandy i 20 minuter.. Ganska intressant samtal eftersom att vi har en tendens att prata två minuter sen sitter vi tysta i 20 minuter eller något tills någon bryter tystnaden med att säga "neej, har inte tid med dig/det här - hörs hej då" ungefär så ... men inte idag (haha).. Pratade om "det senaste" nyheterna från "samhället" och gamla minnen när Mandy skulle berätta för mig vad filmen "King kong" handlade om och hon ba "och så tog dom jättegorillan till ett dagis" och jag som en bra lyssnare säger "ja" - haha vadå inte lyssna och sen så kom vi båda på vad hon sa (hon la alltså inte märke till det själv heller från början) och börjar asgarva inne på Lindex i valbo... Pinsamma ...

Men i alla fall så sitter jag på altanen, i kylan och myser med katten och väntar på tvättmaskinen som jag trodde skulle vara färdig men inte då - men om fem minuter så är det klart i alla fall !!

Så nu ska jag stänga ner det här och sätta datan på laddningen för morgondagens bruk .. God natt!!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Nej du Linda. Inte King Kong.
Utan Joe, jättegorillan.
Haha. Fula


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback