arvegods




Lördag - ledig!!!

Ska åka till Uppsala med syster, hon som alltid har sagt att hon är mycket bättre än mig på att köra bil (fast det var jag som tog körkortet 2 år före henne, borde ju finnas en anledning) men hon vågar ändå inte köra . Bortförklaringarna är bl.a att bilen är för lång och hon för kort så hon ser inte över ratten :/ och för att det är atomat och hon aldrig har kört en sådan . Men men.. får väl se, hon klarade ju körkortet i alla fall !!!

Igår blev det lite vindrickande med Tobbe, Axa ville inte vakna törstig på natten så hon drack bara ett glas . Och jag lyckades ha sönder Tobbes skål som han ärvt efter hans Farmor eller nå sånt - det var inte meningen !!! Förlåt!!!

men nu måste jag göra mig i ordning . hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback