evigheter



Känns som att det var evigheter sedan sist jag var in på bloggen, även fast det var typ i förrgår . Men kan ju bero på att jag normalt är in flera gånger varje dag ...

Men har inte orkat eller haft någon större lust till det på grund av att jag jobbat och somnat innan jag kommit hem känns det nästan som . Men nu är i alla fall helgen slut och det minskar på folk igen, så nu behöver man inte stressa sig igenom dagarna - både skönt men samtidigt inte . Har blivit utökad arbetstid också, jobbar till 21.00 måndag-onsdag istället för till 20.00 och på torsdagar slutar jag 20.00 skönt det i alla fall,,

I helgen är det kryssning (nästa helg) ska bli grymt roligt - längtar !!

Hade tänkt ringa till alla idag, men blir/blev inget av med det på grund av att Camilla ringde och berättade om sina framsteg med att säga upp sig på hennes jobb och då tog hon mina sista 2 % på batteriet ,,, men men, var ju roligt att höra hur hon hade gjort för att lyckas i alla fall :)

Men nu ska jag kolla på OC - hörs god natt!!

Kommentarer
Postat av: Katrin

oj då, vad är det hon ska göra nu då? (camilla alltså ;) )


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback