förkyld



Helt trött, har bestämt mig för att gå upp en timme tidigare varje morgon så jag hinner vakna innan jag ska börja jobba och första dagen var extrem.. Även fast jag somnade vid 23.00 nångång igår så var jag skittrött imorse när mobilalarmet ringde vid 08.30 :/

Så, har varit vaken en timme och ändå inte gjort ett skit förutom att jag blivit osams med mamma för att hon vägrar skjutsa och hämta mig på jobbet . haha . eller skjutsa kunde hon men då fick jag gå hem och det orkar jag inte efter att ha jobbat i 10 timmar i stresck så det fick väl bli cykeln i dag med ...

Börjar även bli förkyld igen - inte bra ... Så det är ett tecken på att c-vitaminerna fungerar. för jag var frisk hela tiden när jag tog dom och nu har jag inte tagit dom på sisådär 3 dagar eller nått och nu blev jag förkyld typ direkt - jobbigt !! så det är bara att börja dricka dom igen och hoppas på att bli frisk .

Men nu ska jag äta frukost och kolla på tv ...

Kommentarer
Postat av: Katrin

jaså, men ska hon plugga vidare sen? eller fortsätta jobba svart hela tiden? :o :P

Postat av: Katrin

men vadå? Ska hon fortsätta att jobba svart på nästa ställe bara? ska hon plugga vidare föresten?

2008-05-05 @ 18:59:51
URL: http://liiiilly89.blogg.se

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback