haremsbyxor




Usch, känner mig förkyld i halsen och det är inte roligt - jobbigt kan man ju säga !
Men det går väl antagligen över ju längre in på dagen man kommer så jag får vänta...
Måste även tvätta dag i och med att jag jobbar i morgon och har varken hunnit eller orkat tvättat mina arbetskläder.
Men det tar ju bara några timmar.

Igår så var jag hos Mandy och Micke, och hjälpte dom att packa upp lite lätt.
Men det är ändå lika mycket grejer kvar. haha!!

Hade starka funderingar på att beställa lite kläder.
Men hittade inte ett skit som jag ville ha, förutom ett par haremsbyxor.
men dom fick jag inte beställa för syster, för dom var tudligen pinsamma.
Tycker dom är så grymma - men får väl se vad som händer med mina funderingar.

Nu ska jag i alla fall ta en cigg och sen blir det möjligtvis frukost på det !!

Hörs !!

Kommentarer
Postat av: Evyloo

harembyxor låter som nåt för en pimp, HAHA.


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback