i skuggan




Skön dag, som vanligt sitter jag på altanen i skuggan - haha inte som alla andra som dras som magneter till solen bara för att den finns . Kommer vara blekare än normalt i år . Bara för att jag är inomhus dygnet runt (jobbet!!) och resten av tiden sitter jag i skuggan . så aah, vinterblek hela sommaren . Men jag lider inte !!

Idag ska jag i alla fall klippa håret - eller bara lugg... Som jag frågade Axa om hon kunde hjälpa mig med och det kunde hon så det är bra !! Fast det är inte förän senare eftersom att hon går i skolan..

..så först ska jag städa och duscha och grejer, och det går ju kanon nu med att städa eftersom att jag eller Andreas har lagat bordet i mitt rum.. så nu kan man i alla fall titta på det utan att det rasar ihop - och det är bra!!

så det är väl bara att börja - hörs !!

Kommentarer
Postat av: sannaTJ

fin blogg du har !:)
Kolla gärna in på min blogg, http://sannaTJ.blogg.se/ :) Kraam

2008-05-09 @ 11:21:00
Postat av: Emelie

Tack..

Postat av: .

skriv nån gång då kvinna.

2008-05-13 @ 17:33:06
URL: http://bredangeavenue.blogg.se

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback