kjol & nylonbyxor (?)





Försöker att fördröja tiden så att jag slipper hjälpa mamma att städa - så snäll är jag !!
Men hon är ju som besatt och ska städa förjämnan .
Måste finnas något annat som hon kunde göra, men städa är tydligen roligt i hennes ögon !!

Har i alla fall varit till banken och satt in mina pengar och så har jag sprungit runt i Tierp med Ronja och syster .

...I kjol - haha. Och med nylonstrumpor/byxor vet inte vad det heter men antar att det heter nylonbyxor,
eftersom att det var byxor.
Men i alla fall så är jag illa tvungen att använda det där det finns traffik.
Eftersom att jag har så pass vita ben att det bländar och då kommer det bli olyckor överallt..
Så jag tänker på er andra när jag kämpar på mig dom :)

Träffade även på Mandy en stund men hon åkte fortare än kvickt och så träffade jag på Axa som jag snodde tre jordgubbar av..
Tycker inte om jordgubbar egentligen men det där var sånna där söta-istället-för-sura-jordgubbar och det är väldigt ovanligt, eller så är det bara jag som aldrig hittar rätt jordgubbar .

Men nu ska jag städa lite innan hon blir alldeles galen .

Hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback