lugna gatan



Gårdagen blev lugna gatan . Satt hemma med mig själv och kollade på eurovision song contest och drack kolsyrat vatten :) haha

Sverige floppade, ganska bra egentligen eftersom att det är alltid är så "säkert" att det ska gå så bra för oss... Så nu insåg dom att att det inte är så lätt som dom verkar tro . Inte ens i semifinalen (kvalet) så röstade tittarna på Charlotte hon var juryns val.. Så då fattade man ju att Sverige inte skulle gå så långt egentligen - roligt !!  men men det är väl skit samma..

idag ska jag i alla fall hjälpa mamma med massa jobbiga saker . sen ska jag tvätta det sista och städa lite hade jag tänkt mig . Men nu ska jag läsa tidningen - hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback