många försök





försöker skriva inlägg flera gånger om dagen men batteriet hinner ta slut varenda gång eftersom att jag bara ska göra 300 saker innan jag skriver inläggena ... men nu sitter laddaren i så nu kan det inte ta slut . om det inte blir strömavbrott i några timmar då !!

Skulle snöa idag, men inte har jag sett något annat än regn i alla fall.. Fast det är bra, tycker inte om snö så värst ... Om det bara kunde vara lite varmare så hade jag varit nöjd !!

Igår var jag duktig och städade, tvättade lite grann (fast de måste jag fortsätta med idag eller i morgon) och så var jag och hälsade på mormor och morfar som blev lyckliga för att just jag kom :) hahaSen lekte jag med snorungarna hela dagen .... Och jag försöker lägga in bilder, men varenda gång så hakar datafan upp sig så måste starta om den, så nu har jag gett upp försöken till att lägga in nya bilder... Kanske lyckas om några dagar men då får det bli då ...

men nu ska jag ringa Ronja igen .. Hörs !!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback