miljarder delar





jag blir så arg - nu är det något skit på datan igen som gör att jag måste rensa och virussöka och hålla på och det tar evigheters evigheter ... Kan knappt göra ett skit.. Men får ta och styra upp det där i morgon för nu har jag varken ork, lust eller tid .

Har träffat mandy idag har inte gjort det sen kryssningen - roligt !! Dom fiskade så jag åkte och sällskapade dom en stund och sen blev det en tur för att dom skulle visa huset dom ska flytta till i helgen och så en halv pizza på det... Så nu är jag mätt, trött och törstig . Men ska försöka vara vaken en stund till så jag kan somna relativt fort istället för att ligga och glo på film fram till solen går upp ... Blir bara irriterad för att jag aldrig somnar .

Imorgon är jag i alla fall ledig så då ska jag försöka göra någon nytta - skjuter upp allt hela tiden så det blir lixom aldrig av . Och när man äntligen får för sig att börja då är klockan sent och det är ingen idé att börja istället - irriterande det med :/

Idag lyckades jag med något som jag aldrig lyckats med förut och antagligen aldrig kommer lyckas med igen . Jag stog i disken på jobbet och segade som bara den (var trött så jg höll på att gå under!!) men i alla fall så höll jag i ett glas och jag gjorde inget annat än höll det i handen och så bara "PANG" så gick det i miljoners miljarder delar.. Och i och med att jag höll det i handen ganska hårt så kom ju typ 30 % om inte mer in i mina händer.. Så sista halvtimmen på jobbet satt jag och plockade glasbitar . Men det är fortfarande en i vänstra pekfingret som vägrar ge upp och komma ut så han får väl sitta där ...

Men nu ska jag försöka stänga av datorn . Hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback