Ny mobil igen




Var till stan (Valbo) med Aximage204a, Tobbe och Tobbes mamma Ann-Christine igår. Dom skulle köpa en tvbänk och jag tjatade så att jag fick följa med... Så jag kunde köpa en mobil som jag tyckte att jag behövde (egentligen inte!!) men blev i alla fall en w890i Brown - så då blev jag nöjd, för den var inte så fasligt dyr heller .

Men sen mitt i allt så kom jag på att jag ville ha Oc (säsong 4) också så då blev det en sådan också :) Låg vaken till 03.30 och kollade på det inatt...

Men nu sitter jag och väntar på att jag ska börja jobba - första dagen på en jobbig tid framöver :) haha jobbar varje dag fram till torsdag .

Plus att Mamma och syrran har börjat klaga på att jag inte hjälper till tillräckligt mycket hemma så nu måste man ju börja göra det mera också . Äsch fattar inte hur dom tänker eftersom att jag kommer hem vid kvart över åtta på kvällarna och sen duschar jag och sover.. Men dom tror väl att jag sover för att det är kul och inte för att jag är trött .. så less på dem där . Vafan syrran är arbetslös och mamma är ledig mer än hon jobbar så hon kan väl göra något själv - men tydligen inte !!!

Men nu ska jag ta en c-vitamin, byta om och fixa håret !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback