pigg???




helt pigg, inte normalt för att vara jag !!

Försöker få tag på massa människor utan framgångar. Finns människor som alltid svarar i telefonen men inte när jag ringer verkar det som - och det verkar ju lite underligt, tycker jag!! men det är väl bara att nöta på, någongång måste dom ju tröttna på att det ringer och svara !!!
Men tur att man har Axa som alltid svarar (eller hon har börjat med det nu, förut svarade hon aldrig)...

Imorgon är det fredagssysslor igen - städa och tvätta om jag orkar.. Skjutsa syster lite här och var så hon kan uträtta alla sina ärenden^^ :)

men nu ska jag i alla fall duscha, äta middag och kolla på efterlyst . HÖRS!!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback