slut .





nu är den här dagen slut också :/ Ska bara duscha och sen ska jag kolla på tv/film och sova för att vakna upp imorgon och jobba tio timmar.. men men snart är det helg igen, bara två dagar kvar att jobba sen så :)

Hoppas på att syster klarar uppkörningen på fredag också (håll tummarna) så att jag har privatchaufför hela livet sen :) haha kom ihåg att det är enda anledningen till att jag håller tummarna :P

Har i alla fall varit in till Tierp och köpt garn idag, blev rosa och svart som jag hade tänkt mig. Bara det att det inte fanns så mycket svart som jag ville ha men det blir säkert bra i slutändan ändå - Farmor brukar kunna lösa sånt där :)

Men nu måste jag duscha om jag ska hinna till klockan nio - tror inte jag gör det men ska försöka ... god natt!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback