slutat äta




hemma igen - eller har varit det ett tag.. fick sluta tidigare än normalt (19.45) istället för att jobba dom nya tiderna (till 21.00) så det var skönt .

Så nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig så jag kan sova sen . fast det är väl typ en halvtimme kvar på det .

Och min familj har tydligen slutat ätit middag så det är ingen idé att vara hungrig längre - för det finns aldrig någonting att äta = att det är synd om mig !!!

men det var allt (skulle jag tro!!) från mig idag - hörs i morgon eller nått ...

Kommentarer
Postat av: Katrin

Aha, oj det lät seriöst det där.. men vad gör man sen då.. haha, blir nog bra tillslut.


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback