sömnen hjälper inte







Även fast jag sov till 11.30 idag så är jag sjukt trött.. Skulle behöva en vecka, eller två till att sova känns det som . men det blir det nog ingenting av med :/

Har inte gjort ett skit i dag känns det som. Färgat håret på syster och varit till Tierp och handlat hårfärg (innan alltså)... Sen så har jag inte gjort ett skit men tiden bara springer iväg och klockan är redan sju :/

Regnar ute, och det är ju såå mysigt (eller inte!!) så man kan ju inte vara ute, och inne finns det inte ett skit att göra . Så får väl aah, förtsätta sitta här även fast viljan är helt emot ...

Kolla film, blir nog bra !!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback