uppkörning




Morgonpigg som bara den - eller inte. Var syster som skickade meddelande och väckte mig. Hon var bara tvungen att tala om att hon var nervös och allt sånt där . Äsch, fast det är ju bra om hon lyckas få körkortet, och det vet man om 2 timmar :) haha roligt !!!

Igår var det in en kärring på jobbet, som ville sälja "guldsmycken". Läskiga dom där och gav fan inte upp även fast man sa ifrån så bra man bara kunde . Är ju inte direkt duktig på engelska . Men som tur var så stod det en 60-årig tant bakom henne i kön och började skälla på henne som bara den på engelska och typ bad henne "dra åt helvete" och jag vet inte allt hon drog till med ... haha roliga människor finns det ju .

Men nu ska jag göra mig i ordning - hörs !!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback