valborg





Vaknade tidigt idag, ganska skönt . Kom ju hem relativt tidigt igår med - var väl hemma 00.15 ungefär skulle jag tro . Blev inte så mycket drickande igår och Ronja och Basse gav upp innan dom knappt kom dit på ett ungefär - men det var trevligt/roligt så länge det varade .

Jag och Tobbe körde singstar och sjöng låtar vi aldrig hade hört förut och fick omdömmen som bl.a tondöv och wannabe haha, lite roligt !! men eftersom att man aldrig hört låtarna och varken kunde takten eller låten så kunde det inte bli mycket annat .

Jag och Axa gjorde en jävla massa mat - kunde ha bjudit in 15 personer till och dom kunde ha gått mätta därifrån :)

Men när jag fick för mig att åka hem - då regnade det såklart och jag skulle cykla . Så när jag äntligen var hemma så vred jag ur kläderna och håret och det var nästan så man kunde bada i pölen som blev efter det :)

Fick reda på att Mamma gett bort min katt (den kattungen som var bestämt att vi skulle spara) bara för att hon vill ha en hankatt i stället för en hona - så nu ska vi spara en efter pishile istället precis som jag ville från början :)

Men nu ska jag i alla fall kolla om folket har vaknat till liv :)

Hade hade !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback