25 000 kronor till mig ;)


Väntar..

...På att syrran duschat färdigt så att vi kan åka och handla, då jag ska laga mat så måste det alltid inhandlas. Kan inte "koka ihop" något av det som finns hemma. För då blir det samma vanliga hela tiden. Och idag blir det oxfilé :)

...På att Mamma ska ringa hem och säga att jag har vunnit 25 000 kronor (skulle inte sitta fel) har köpt någon lott (eller två lotter då mamma tvingade på mig en till igår) och så är det dragning på det idag då man kan vinna mellan 1 000 - 25 000 kronor . Håll tummarna :)

...På att jag ska ha ork att sysselsätta mig, så jag inte bara sitter här och degar hela dagen - som vanligt .. haha

Allt från mig för stunden - HÖRS!!!

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Du kommer aldrig vinna Linda! Dream On Baby ;)

Postat av: Linda

Tack för att du håller tummarna extra hårt Evelyn . jag som hade tänkt bjuda just dig på något roligt om jag vann men eftersom att du inte tror på mig så får jag välja ut någon annan ;P

2008-11-15 @ 20:08:06
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback