70 % av mina ägodelar


Har rensat halva mitt rum nu; det innebär garderober och massa krimskrams som jag haft i kartonger och grejer. Så nu har syrran tvingat mig att kasta 70 % av mina ägodelar. Ganska bra egentligen, hittat massa kläder som jag inte använt på ungefär tre år :S Även massa kläder som lapparna sitter kvar på som är gamla, ganska onödigt att överhuvudtaget lägga ner pengar på saker som aldrig använts - men sån är jag :)

Snart är dagen slut och det har ju inte direkt minskat på snöandet, och det ska bli ännu värre inatt. Känns verkligen härligt att gå till jobbet i morgon i tennisskor :/ Blir nästan iriiterad på att jag inet tänkt på (eller det har jag men alltid glömt bort!!) att köpa ett par vinterskor tidigare. Är lite sugen på att köpa ett par UGG:s men känns inte som att jag för tillfället har råd att köpa ett par skor för 2000 kronor så får köpa fake istället - men det lär fungera lika bra ...

Men nu ska jag plocka undan det sista .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback