Aerobics


Usch vilken dag, känns verkligen att man gick upp tidigare än vanligt (halv åtta - normalt nio !!)..

Kom hem vid tio över åtta från jobbet, hade först planer på att gå ut och gå en snabbis men ångrade mig ganska snabbt då det småregnade och inte direkt var något ut-och-gå-väder. Men kommer väl bättre tider. Imorgon blir det i alla fall en promenad till jobbet då jag inte har någon skjuts !!

Men har ju ändå blivit en massa småspring i Uppsala idag, mellan akademiska och centrum.. Plus att jag köpte ju som sagt "Nintendo Wii fitness" och det var jobbigare än vad jag trodde . Har ont i axlarna efter alla konstiga saker man skulle göra, men ju mer man kämpar ju bättre borde man ju bli .

Hade även planer (då min ut-och-gå-plan inte gick som planerat) att sätta mig och kolla på den "riktiga" sändningen av Andra avenyn för en gång skull (missar alltid den på grund av jobbet) men missade ju så klart dom första fem minutrarna idag också så det var bara att vänta till 21.50 för att se hela avsnittet då istället .

Men nu ska jag köra lite aerobics :) haha

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback