Allt är emot mig


har så jävla tråkigt, ont i huvudet och bara känner att allt är emot mig idag - inte bra !!

Sitter och kollar på kusin som spelar tennis på wii:t medan syrran sitter och kollar på . helt värdelöst allting .

Planerna till Ullared är inte dom bästa heller just nu känns det som då en av personerna som skulle med har fått dubbelbokning med ett läkarbesök, får se hur det blir hoppas på att tiden går att flytta så hon kan följa med som planerat.. Roligare ju fler man är !!

Jobbar imorgon hela dagen innan vi åker också, känns verkligen som att jag skulle behöva vara ledig och vila upp mig innan. Eftersom att jag har en tendens att inte kunna sova borta och speciellt inte i en bil så kommer jag att vara vaken 1 minst 30-35 timmar i sträck och det är jobbigt. Kommer ihåg hur det blev förra året, låg och klagade hela vägen hem på huvudvärk och alla problem jag kom på bara för att jag var trött (fööör trött) och inte ville köra !!! ganska elakt egentligen, då alla led lika mycket av trötthet som jag gjorde egentligen . men sånn är jag :P

Nu ska jag gå ner och må dåligt för mig själv - har införskaffat min fördkost nu i alla fall, Massa kolsyrat vatten, riskakor och en sallad - gott gott !!

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Axa

ego linda ! inte ett dugg förvånad !

2008-11-16 @ 21:31:18

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback