ändrade julplaner



För första gången i hela mitt liv (alla fall sen man började bestämma det mesta själv, alltså från ungefär 2 års ålder - haha) så har jag bestämt mig för att jag ska tycka om julen, kan ju inte bestäma att jag ska längta efter den (för det gör jag inte eftersom att jag egentligen inte tycker om den..) men i alla fall så kom jag på att jag skulle julpynta; byta gardiner till julgardiner, ta fram julstjärna/ljusstake, tomtar och allt sånt där.

Då kom min positiva mamma fram och förstörde alla mina väl genomtänkta planer genom att säga "man börjar julpynta första advent" och vem fan har kommit på det ? det är ju hennes jävla ideér, så nu ska jag göra precis tvärt emot vad hon säger . Jag ska inte julpynta alls. Jag som hade bestämt mig, planerna är ändrade till det gamla vanliga. Att inte bry sig !!

Det enda som är roligt med julen är att köpa julklappar och att äta köttbullar. haha

Nu ska jag deppa och kolla på DH - hörs .



Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback