Blir deppig


Så hemma igen efter arbetet. Har snöat hela dagen och det gör mig på depphumör . Vill ta bort snön och kylan och ha lite varmare istället, regn går bra men inte snö. Tog en halvtimme extra innan jag kom från jobbet då jag var tvungen att skotta fram bilen innan jag kunde åka därifrån; mamma vägrade skjutsa mig så hade inte så mycket annat till val om jag inte hade gått då men det hade varit jobbigt i snöstormen.

Ville åka till Valbo eller Uppsala i morgon och köpa skor men enligt SMHI så ska vädret bli värre; eftersom att det var snöstorm idag så måste det bli ett sju-helvetes väder imorgon. Alltså ska morgondagen gå till att kolla på tv och städa och tvätta måste jag också göra .

men nu ska jag duscha en snabbis ..

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback