"Den vill jag ha!!"


Blev till att åka till Gränby i alla fall. Fick till slut kontakt med Mandy så det var hon som fick "den stora äran" att följa med mig . Tänkte att om hon följde med så skulle hon kanske säga "den vill jag ha!!" för att ge mig något tips på vad hon ska få i julklapp men istället så var hon helt inställd på att få Sims . Men nej! det har jag inte råd med; tyvärr .

Blev inget annat än två pennor och två mascaror (?) till mig. Köper nästan alltid två masacaror vet inte varför men lyckas alltid bli så. Nästan jämt en som jag inte tycker om så då har jag en till kvar :)

Nu ska jag ta en alvedon och skriva julkort :)

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback