dubbelt så bra !!!


Har jobbat hela dagn efter det bar det av med syster och hämtade Axa på hennes jobb för att utbyta lite grejer .

Har tävlat med Mamma om vem som går mest steg när vi jobbar, hon säger då att hon går mycket mer än mig. Igår så gick hon ungefär 8000 steg. Och okej det kanske är bra (!) men jag är i så fall dubbelt så bra eftersom att jag gått ungefär 16 000 steg idag :D Grattis till mig !!!

Imorgon bär det kanske av på soffbordsturne i Gävle . Får se hur det blir, ska försöka hitta ett och vi har ganska precis 1 månad och 5 dagar på oss . Ska blir 50-årspresent till mamma.. Fantasin flödar - men hon vill ju ha ett så kan ju kolla om man hittar något ..

Nu ska jag plocka undan lite tvätt innan Andra avenyn (reprisen) börjar .

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Mandy

NÄÄ :O du lova att komma imorn din svikare

2008-11-06 @ 21:55:04
Postat av: Ronja

haha ja men hur stort är inte uno x jämfört me bennans då, haha. roliga ni e. HUr gåre med önskelistan?


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback