Dude where´s my car?


Låg och kollade på en film igår i tio minuter eller nånting innan jag somnade ifrån den . "dude where´s my car?" har sett den ungefär 50 gånger (ljuger inte) men har aldrig lyckats sett slutet. Så jag får aldrig reda på om dom hittar sin bil och får reda på vad som hände dagen innan. Och ingen av dom personer som jag frågat vet svaret - någon annan som gör??

Usch somnade tidigt igår som var bra, tänkte att jag skulle sova till tio idag bara för att få tre till fyra timmars extra sömn men jag fick inte mycket till extra sömn då jag vaknade vid halv åtta och det var helt omöjligt att somna om :/

Får försöka att sova lite i bilen, får se hur det går .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback