en timme & en kvart


Hur trött som helst, har inte hört mobilen när den ringt (alarmet). Så istället för att vakna klockan halv nio så vaknade jag klockan kvart i tio. Fast jag är inte ett dugg stressad, hinner lixom inte med att vara det. Mamma är ledig så jag får i alla fall skjuts till jobbet - skönt !!

Tror jag börjar bli sjuk igen också, hostar, snorig och huvudvärk hela tiden. Men det är väl typiskt väder för att bli förkyld . Får se och hoppas på att det går över innan det bryter ut helt. Eftersom att jag har en tendens att tappa rösten helt när jag är förkyld och det är jobbigt, eftersom att jag vill prata och mamma förbjuder mig om det blir så :)

Haha, nu ska jag borsta tänderna .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback