fem lager med kläder


Så hemma igen, har klätt på mig fem lager med kläder. Strumpor, raggsockor, duntofflor, linne, 2 x tjocktröjor, 2 x mukisbyxor. Anledning: Mitt fönster går inte att stänga (tror jag skrivit det tidigare, men pappa har inte "orkat" hjälpt mig eller något) och på grund av det så blir det ju nästan lika mycket storm inne som ute, och jag har ju såklart sängen precis vid sängen och då är det ju extremt skönt ...

Sitter och väntar på att Pappa ska kolla klart på en film så jag kan ta tillbaka min dvd sen och fortsätta kolla på DH hela natten, för nu är jag ledig. Så slipper frysa halvt ihjäl av tanken att bara ta mig till jobbet .

Men hörs av .

Kommentarer
Postat av: Mandy

Ledig huh?

Hm, you wish.

Nu har jag en inspelning på när vi kommer överens om att du ska komma till mig.

"Kom imorn"

"Ah hej"

2008-11-24 @ 23:40:05

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback