fryser om fötterna


Tycker inte om snö och tycker inte om att inte ha något att göra . Och man kan inte göra någonting när det är snö eller snöstorm som det är just nu här . Så det är bara att sitta in och försöka hitta på saker att sysselsätta sig med - men vad?

Försöker hitta ett par skor att beställa till ett bra pris som jag kan springa runt med här hemma och när jag går till jobbet - utan att frysa fötterna av mig.

Är även lite sugen på att plugga, så sitter och kolla på olika kurser etc. som man kan sysselsätta sig med här hemma - alltså plugga på distans.. Får se vad som händer och sker inom det området, Försöker få hjälp av Pappa att betala men han är inte så sugen men kanske om jag kommer fram till någon bra lösning :)

Men nu ska jag fortsätta leta skor .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback