Halloween med rysare


Gårdagen blev lång . Både jag och Camilla ville sova tidigt då vi båda skulle upp tidigt idag. Jag tycker jag skulle upp tidigt som skulle upp vid åtta - halv nio men då skulle ju hon såklart vara värre och stiga upp vid sjusnåret . Inte bra på söndag . Har sovit alldeles för lite hela den här helgen . Igår kom jag hem vid ett och somnade vid tre och gick upp vid kvart över åtta :S

Men gårdagen blev bra i alla fall. Jag och Katrin skulle hyra en film men kunde inte bestämma oss så det blev tre stycken rysare istället; "Flickan i källaren", "The eye" & "All boys love Mandy Lane"... Började med Flickan i källaren - trodde den skulle vara bäst då den var verdet bärklighetsbaser och handlade om Natascha Kampusch som blev instängd i en källare i Tyskland av en psykopat i åtta år eller något sånt. men den var värdelös, var mer en dokumentär än en film. I alla fall var den ungefär 1 ½ timme lång men vi lyckades hoppa scener och hoppas på att något bättre skulle hända så den var slut efter tio minuter :D

men dom andra två var ganska bra i alla fall. "All the boys love Mandy Lane" var konstig men det är väl ganska typiskt sånna filmer så aah .

Nu sitter jag och väntar på Mandy och Micke så ska det bära av till Västerårs .

Hörs!!

Kommentarer
Postat av: E

Mandy Lane filmen sög så hårt, fan va dålig den va, BUUUUUU!


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback