helgen är över


Tråkigaste helgen på huuur länge som helst . Men som sagt det är väl ganska skönt att inte göra ett dugg och bara vara för sig själv, titta /film och göra precis som man vill . Men jag känner att jag inte vill det just nu.. Men det är försent då jag ska duscha och somna tidigt..

Somna tidigt kommer jag inte lyckas med då jag vaknade vid halv tio och det är försent om jag ska kunna somna tidigt. Men får göra det bästa av situationen då jag ska vara vaken i ett x antal timmar så behöver jag sömn, mycket sömn. Och det finns ingen annan tid än den här natten och kanske två timmar efter jobbet i morgon. Men jag kan inte "sova middag" även fast just den tidpunkten inte är så tidig på dagen så kommer jag inte lyckas i alla fall .

Nog om det, ska duscha nu och greja lite innan jag ska "sova" .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback