helt inlåst


Nu har jag ätit - tacopaj, som jag kämpade för att den skulle bli bra (har aldrig gjort någon förut) men den blev helt okej, lite lös kanske men den blir klart godkänd för att vara en första-gången-måltid :)

Eftersom att jag är helt låst här hemma på gården om jag inte går någonstans, så får jag träffa folk som bor på dom ställena dit mamma åker. Idag t.ex. ville jag vara snäll mot
Mandy och hälsa på henne, men eftersom att hon bor lååångt borta så orkade jag inte gå och mamma hade bilen till jobbet.

Och senare idag så tänkte jag hälsa på  Axa eftersom att mamma skulle på möte i närheten av där hon bor. men då bara för att jag kunde åka dit så var inte hemma, hon hade planerat in en tvättid men men får städa lite istället, som jag tycker är så kul speciellt eftersom att jag aldrig blir färdig .

..Och i morgon när mamma jobbar så får jag åka med henne till Tierp klockan 10.00 på morgonen för att jag ska kunna hälsa på  Ronja.. Men det är det värt, så jag har någonting annat att göra än att städa jämt och ständigt när jag är ledig . 

Men nu är det rökpaus .

Hörs . 

Kommentarer
Postat av: Axa

ska du till ronja, då kommer jag med wiggen ! ne skoja, han e rädd för dig säkert! :) haha rolig jag är !

2008-11-25 @ 23:36:11

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback