huvudvärk i perioder


Huvudvärken har tagit över mina kvällar. Satt och tänkte och kom fam till att nästan varje kväll med början runt klockan 18.00 så får jag huvudvärk . Men bara i perioder som håller i sig i ungefär 3 veckor . Äsch det går väl över snart igen får jag hoppas .

Hade hur mycket saker som helst som jag skulle göra idag men har inte gjort någonting alls som är vettigt förutom att tvätta en maskin med mina jobbarkläder . Egentligen skulle jag tvätta ALLA kläder, byta sängkläder och gardiner, damma, dammsuga och julpynta lite men det blev till att åka till Gränby istället .

Har skrivit alla julkort färdigt också :)

Men nu ska jag röka .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback