Julklappar på Gekås


Så nu är jag hemma igen - skönt ! Kom hem vid halv tio, tio igårkväll. Var blixthalka efter vägen hem så gick inte så extremt fort .

Har handlat massa julklappar och massa grejer till mig själv - hur roligt som helst, var inte så mycket folk inne på Gekås så man kunde nästan röra sig fritt första gången vi var in vid åtta. Sen gick vi ut och åt mat och gick in igen vid tolv tror jag det var eller elva men då hade det ökat med folk men det var ändå inte extremt mycket som förra gången .

Idag bär det av till Uppsala, ska följa med Mamma och syrran för syrran ska till sjukhuset igen och kolla handen . Så följer med för att ha något att göra . och imorgon börjar jag jobba igen. Eller jobbar varannan dag, torsdag, lördag, måndag. Tisdag och onsdag vet jag inte om jag jobbar så det måste jag ta reda på oxå . Men men blir nog bra det där till slut som allting annat .

Nu ska jag äta frukost och borsta tänderna - hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback