Kranskullan bygger en egen bil


Var in på
DDB och kollade runt lite nyss och såg att han hade skickat ett sms till 118 100 och frågat "Vem han var". Så då fick jag för mig att jag också skulle göra det. haha

SVAR:

- 118 100 tror att Linda Eriksson är en ambitiös tjej med stora drömmar. Innan hon blir för gammal ska hon ha hunnit med att vara kranskulla i Vasaloppet, bestiga Mount Everest och bygga en egen bil.

Haha, gärna bygga en egen bil (?) låter ju inte direkt som jag.. Tror inte så stenhårt på vad jag fick för svar på vem jag var.
Nu ska jag fortsätta tråka runt här..

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha, Linda nu är det bara börja sattsa på det där med bilen då ;)

Man kanske borde testa och kolla vem man är :P

2008-11-05 @ 11:06:58

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback