Massa klagande (tillägnat Mandy)


Trött och på dåligt humör hoppas morgondagen blir bättre . Mitt humör tror jag beror på att morgonen var den sämsta så imorgonbitti ska jag sova ut och sen när jag vaknar så inser jag att jag bara kan vända på mig och somna om - allt för att dagen ska bli perfekt . Haha tur att man kan sova för det är det bästa som finns . Ska även kolla på Desperate housewifes som jag blivit lite lagom besatt ut av, har aldrig sett ett enda avsnitt av det förut men fick för mig att köpa boxarna så köpte första och andra och nu ska jag kolla på dom, så har jag något att göra några dagar . Nästa vecka kommer One tree hill-boxen ut :) fyfan vilken tråkigt liv, men huvudsaken jag är nöjd, skiter i resten just nu i alla fall :)

Måste betala räkningar också - orkar inte .

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha, jag har oxå fastnat fr DH.

Hade inte sett ett enda avsnitt innan jag flytta hem men nu är jag fast och kommer nog vara det tills jag sett alla avsnitt :P

2008-11-23 @ 19:43:33

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback