Maxmål


Hemkommen efter en Gävletripp med Ronja och Katrin. Hittade inte på något mer intressant än att åka och tanka bilen för att sedan dra vidare till Gävle för ett Maxmål. Efter det blev det tre varv i rondellen sen bar vi av hem igen . Händelserik Lördag men hände ju något mer än vad jag hade räknat med i alla fall.

För det jag hade tänkt mig var ungefär att sitta hemma hela helgen (som vanligt!) och tycka synd om mig själv, dricka Loka och kolla på TV. Mycket annat händer inte på mina helger (på kvällarna). Dagarna däremot brukar jag ha fullt upp med städning, tvättning och sånt.

Och i morgon är det första advent med det menas att det bara är fyra veckor till Julafton :( inte bra, då jag inte tycker om den. Men ska göra mitt bästa för att skapa julstämning genom att börja julpynta ochsen ska jag bara hoppas på att jag får för mig att längta .

Nu blir det DH .

GOD NATT

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback