men du.... *klick*


Va enkelt det är att prata i telefon med någon som hela tiden lägger på luren (batteriet dör!). Varje gång man påbörjar en ny mening så bryts det. Men nu är laddaren upphittad i alla fall och samtalet kan avslutas i lugn och ro :)

Bara att påbörja uppringningen till nästa person som är totalt omöjligt att överhuvud taget få tag på . Så det känns ju bra det här - hatar när folk inte svarar när man för en gång skull vill något som är viktigt .

Hade även planerat och skulle vara snäll mot Camilla. så jag fixade in Ronja så hon skulle jobba varannan söndag på jobbet (Alla Camillas söndagar) då camilla insett att hon inte orkar jobba 7 dagar i veckan (på två jobb) men då blev det så tillkrånglat så jag sett till så Ronja tar alla mina söndagar istället . haha, känns inte så fel egentligen att få vara ledig ALLA söndagar . Men Camilla blev lite putt^^ då det inte blev till hennes fördel som det var meningen att det skulle bli .

Tvättmaskinen väntar och Ronja terras .

Hörs . 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback