Min arbetskollega Camilla .


Fick höra av min kära "arbetskollega" Camilla (!) att hon hade konstiga misstankar idag, men ska inte skriva mer om det Mandy har rätt :)

Nog om det, har i alla fall under en halvtimmes kämpande lyckats fått upp en klädhängare på väggen blev lite fel då och då och två hål mer än det behövdes men nu är det fint och jag börjar komma iordning mer och mer i mitt rum . Fattar inte hur mycket jag än kämpar så blir det ALDRIG helt rent ..

Hade ju planer på att städa, damma, dammsuga, torka golv osv. osv. i morgon men får se hur mycket jag hinner då jag ska åka och umgås med Ronja också..

Men ska kämpa på ett tag till ikväll.

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Mandy

Tänk på va du skriver Linda. Inte så smart att skriva dedär i bloggen kanske

2008-11-25 @ 22:02:17

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback