Mördare


det har varit vinter, minusgrader och snöstorn här under några dagar. Nu är det plugrader men fortfarande storm till och från. Men flugorna har återuppstått igen. Och jag HATAR flugor som surrar, man vaknar mitt i natten av att dom flyger föbi året och låter fan. Eller att dom kryper runt i ansiktet på en usch.. Just nu har jag två stycken här i mitt rum och jag springer runt som en galning med flugsmällaren och jag dom där två. Men dom fluger bra mycket fortare än vad jag slår. Så när jag precis ska slå så är flugan i andra hörnet .. Och jag blir bara mer och mer arg, för jag vet att jag blir ännu mer irriterad om jag vaknar av dom inatt så just därför måste jag få tag på dom nu..

Nu ska jag fortsätta mitt jagande sen om antingen några sekunder eller minuter eller kanske timmar så ska jag kolla på DH (snart kollat klart på första säsongen..)..

Så GOD NATT ..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback