..och nu är det en TV


väntar på att tv-tittandet kan sätta fart igen (fem minuter kvar till Andra Avenyn börjar!!)..

Har problem med massa julklappar, vet inte vad jag ska köpa . Och mammas 50-årspresent är ändrad IGEN (!) tredje gången nu. Lovar att det inte kommer bli ett skit i slutändan.. Men för tillfället så är det en TV hon ska få !! En 32 tums nånting som Pappa tyckte verkade bra, men får se . Känner mig fattig för tillfället, då jag handlade mat och skor för mina sista slantar :*(

men får ju lön snart och ska handla lite julklappar på Lördag och hoppas på att jag hittar det sista. Sen ska jag klippa och blondera håret på onsdag tror jag det var och det går säkert på runt 1000 kronor skulle jag tro. Vill ha något rött i håret också men kommer inte på något bra alternativ.. Får se hur det blir, kanske får någon inspiration (stavas??) när jag är där. Annars blir det bara blont .

men nu ska jag kolla på tv..

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback