Ont överallt


Nu har jag kollat klart på andra avenyn plus att jag läst massa bloggar och kollat runt lite här och där . Väntar på att Mamma ska föra över pengar till mig då jag ska betala en räkning till henne. Blev massa problem och hon tyckte det var bäst så fattar inte riktigt varför men spelar inte så stor roll .

Har hur ont som helst i svanskotan efter den långa resan hem igår och det var ju inet direkt så extremt sköna säten i bilen vi åkte med plus att man var trött och gjorde allt för att somna (lyckades dock bara i en halvtimme samanlagt ungefär!!) och därmed blev det massa konstiga sätt man satt/halvlåg på . Har även ont i foten (den är fortfarande svullen) då det var en tant som tydligen hade bestämt sig för att hon skulle in före mig på Gekås igår och slog halvt om halvt ner mig med kundvagnen - helt galna tanter som finns där alltså haha . Får hoppas på att det går över då jag ska jobba tio timmar i morgon .

men nu ska jag gå och hämta mammas glasögon..

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback