orkade inte allt .


Hemma, sitter och väntar på att Svensson svensson ska börja så jag har nånting att sysselsätta mig med . Är helt slut och tänkte lägga upp alla bilder från igår - men ångra mig då jag såg hur många det var .. Inte jobbigt att ladda upp men jag eftersom att jag måste redigera alla bilder (ändra storlek) innan jag laddar upp dom så blir det jobbigt. Så dom kommer en annan dag.

Fixade i alla fall bilderna på bordet...

det stod mellan dom här två, Syrran tyckte bord nr 2. och jag tyckte antingen ett eller två så blev det "tvåan" för att vi var överrens om det.. och Pappa godkände så det blev perfekt .



Men nu börjar svensson svensson .

hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback