punkt 3 på listan .


Sitter hemma och har inga större funderingar på att lämna huset förutom då om jag lyckas övertala syrran att åka och handla; men hon vägrar på grund av att dom ska ringa från sjukhuset som dom inte gjorde igår (som dom sa att dom skulle..)...

Försöker hitta en 50-årspresent till Mamma som fyller år om en månad . Och jag och syrran har typ 400 olika saker som vi tycker "passar". Men ingenting blir av och hälften av grejerna kostar minst 6 000 kronor. Och eftersom att inkomsten inte är den bästa när man är arbetslös så måste vi hitta något bättre alternativ; får se vad som händer och sker..

jag skulle även behöva städa (skriver det var och varannan dag) då jag aldrig blir riktigt färdig utan bara plockar undan lite grejer men ska försöka hinna med det idag . Har en lista på ungefär 2 meter som ska göras men har kommit till punkt 3 :) haha . kämpa på !!

Men nu först ska jag hitta laddaren till mobilen för den har dött .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback