Sanningens ögonblick


hade planer på att lägga upp bilderna idag, men blev så sent hem efter jobbet så jag känner att det får bli imorgon istället (om det inte blir lika då, men måndagar brukar vara lugna..) så ska ni få se Mandy, vilken inlevelse hon har när man går runt på ikea en snabbis .

Har som vanligt inte hunnit med något annat än att jobba idag... så har inget vettigt att skriva här egentligen .

Sanningens ögonblick börjar idag (ganska precis nu!!) så det kan man ju inte missa.. Linda Rosing idag, inte så omtyckt i mina ögon men programmet är värt att se . Fattar inte hur folk kan ställa upp i sånna där program - men man gör väl allt för pengar (?) haha.

Nu ska jag gå så jag inte missar det, här får ni i alla fall ett "smakprov" av Ikea-dagen med Mandy.

Hörs .



Haha, kolla vilken inlevelse man kan ha när man står och "lagar mat" på Ikea..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback