skickade fel


GOD MORGON!!

Såklart att när jag skulle gå och lägga mig och försöka somna tidigt, så ringde det två gånger, fick meddelande  7-8 gånger och sen höll batteriet på att dö på telefonen så att det pep och vibrerade var och varannan minut. Men till slut efter klockan halv elva så blev det helt tyst och jag kunde somna. Men det hjälpte inte så mycket är lika trött fortfarande .

Har i alla fall duschat så jag har vaknat till lite mer än innan i alla fall. Och nu sitter jag och försöker komma på ett sätt att väcka syrran utan att hon blir arg. Så alltså man kan inte väcka henne på ett sätt som att ringa eller skicka ett meddelande eller gå dit och knacka eller nått för hon blir galen. Sist så skickade jag ett meddelande och låtsades skicka fel; skrev typ "Ringa mig sen när du kommer hem och berätta hur det gick". Då fick hon panik och sprang ner och frågade vart hon skulle, men hon skulle ju ingenstans men hon var inte arg. Men bara det att jag berätta för henne igår att jag gjorde så, så jag kan inte göra så igen :/

Får komma på något, nu ska jag i alla fall föna håret .

Hörs .


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback