Snygga & smärta


Som vanligt när jag börjar rensa i mitt rum så blir det stökigare än det var när jag började . Anledningen tror jag är att jag plockar fram allting först och sen kollar genom sakerna och ställer in dom eftersom men jag orkar aldrig färdigt. Så får fortsätta någon annan dag, ledig tosdag och onsdag så får fortsätta då :)

Har kollat på andra avenyn nu i alla fall, och nu är det snart Sanningens ögonblick så ska kolla på Erik & Mackan - Snygga & smärta tills det börjar..

Men vi hörs antagligen av imorgon då jag gråter ut här i bloggen på grund av ovädret utanför fönstret, som jag ska gå två kilometer i :/

Hörs .

Kommentarer
Postat av: E

Åh nej Linda. Det skär i mitt hjärta att höra att du ska gå...


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback